תקנות הגנת הפרטיות
תקנות הגנת הפרטיות (אבטחת מידע) התשע"ז-2017
תקנות הגנת הפרטיות
אודות התקנות הגנת הפרטיות :
תקנות הגנת הפרטיות מהוות מסגרת חוקית מקיפה המסדירה את אופן הטיפול במידע אישי בישראל, תוך הגדרת חובות וזכויות ברורות לארגונים המחזיקים במאגרי מידע. התקנות מחייבות נקיטת אמצעי אבטחה טכניים וארגוניים להגנה על מידע אישי, כולל מנגנוני הרשאות, הצפנה, וניטור אבטחה. הן קובעות דרישות מפורטות לניהול מאגרי מידע, כולל חובת רישום מאגרים, מינוי בעלי תפקידים אחראים, ונהלי דיווח על אירועי אבטחה. התקנות מדגישות את זכויות נושאי המידע, כולל הזכות לעיין במידע, לתקנו ולדרוש את מחיקתו, ומחייבות שקיפות בכל הנוגע לאיסוף ושימוש במידע. יישום התקנות מחייב הטמעת תהליכי עבודה מוסדרים, הדרכות עובדים, ובקרה שוטפת על עמידה בדרישות. הפרת התקנות עלולה לגרור סנקציות משמעותיות, כולל קנסות כספיים ואף אחריות פלילית במקרים חמורים. התקנות מהוות נדבך מרכזי בהגנה על פרטיות אזרחי ישראל בעידן הדיגיטלי ומשקפות את החשיבות הגוברת של הגנת המידע האישי.
תהליך היישום:
אבחון והערכה:
  • זיהוי סוגי המידע האישי שנאספים ומנוהלים בארגון.
  • הערכת סיכונים הקשורים לשימוש במידע זה.
בניית מדיניות ונהלים:
  • פיתוח מדיניות פרטיות הכוללת כללים ברורים לאיסוף ושימוש במידע אישי.
  • יצירת נהלים לניהול מידע בהתאם לתקנות הרלוונטיות.
יישום פתרונות טכנולוגיים:
  • התקנת כלים לאבטחת מידע, כולל הצפנה וניהול גישה.
  • הטמעת מערכות לניהול הרשאות וגישה למידע אישי.
הדרכה והגברת מודעות:
  • הדרכת העובדים בנוגע לחשיבות הגנת הפרטיות ועמידה בתקנות.
  • יצירת תהליכים מובנים לדיווח על אירועים חריגים.
ניטור ועדכון שוטפים:
  • מעקב מתמיד אחרי שינויים רגולטוריים.
  • עדכון מדיניות ונהלים בהתאם לדרישות חדשות.
​מי חייב לעמוד בתקנות??
התקנות מחייבות את כל  סוגי הארגונים, כולל חברות טכנולוגיה, מוסדות פיננסיים, ארגוני בריאות, עסקים קטנים ובינוניים, וכל ארגון האוסף או מנהל מידע אישי של לקוחות, עובדים או שותפים עסקיים.
​כמה זמן לוקח ליישם את התקנות?
משך הזמן משתנה לפי גודל הארגון ומורכבות תהליכי ניהול המידע. בדרך כלל, תהליך היישום עשוי להימשך בין מספר ימים לכמה חודשים.
איך עמידה בתקנות יכולה לסייע לך?
  • שיפור תהליכי ניהול מידע: הבטחת טיפול יעיל ושקוף במידע אישי.
  • מניעת קנסות והפרות: עמידה בדרישות החוק מפחיתה סיכונים משפטיים.
  • חיזוק אמון הלקוחות: הוכחת מחויבות להגנה על פרטיותם.
  • יעילות תפעולית: יצירת תהליכים מובנים ומאובטחים לניהול מידע אישי.
1

שקיפות:

מתן מידע ברור ללקוחות על אופן השימוש במידע האישי שלהם.

2

אבטחת מידע:

הגנה על נתונים אישיים מפני גישה בלתי מורשית.

3

מינימיזציה:

 איסוף ושימוש רק במידע הנדרש למטרות המוצהרות.

4

אחריותיות:

שמירה על אחריות מלאה לניהול המידע האישי.

5

שמירה ומחיקה:

הבטחת שמירת נתונים לזמן הנדרש בלבד ומחיקתם בתום הצורך.

6

צמצום סיכונים:

 זיהוי וניהול של סיכונים פרטיים ותפעוליים.

צריך להשיג את ההסמכה לתקן בזמן קצר? תן לנו לעבוד בשביל ולחסוך לך זמן יקר
חיסכון בעלויות: התאמת התהליך, הדרישות והתוצרים בדיוק למידות העסק
חיסכון בזמן: אנו נביא אותך להסמכה בפרק זמן הקצר ביותר האפשרי
פחות בירוקרטיה: אנו נוביל את התהליך מהרגע הראשון ועד לסוף המוצלח
צרו קשר
למה לבחור בנו

למעלה מ-30 שנות פעילות

התחלנו את הפעילות כשהתחום רק התחיל בישראל, מאז ועד היום אנחנו הטובים ביותר

3,000 לקוחות מרוצים

למעלה מ-3,000 לקוחות מרוצים לאורך השנים, מחברות קטנות ועד לגדולות ביותר במשק

100% הצלחה

אנחנו מתחייבים ל 100% הצלחה – כל הפרויקטים מסתיימים בהצלחה. ההצלחה שלך היא הצלחה שלנו.

43 תקנים ורגולציות

אנו נותנים מענה רחב למגוון גדול מאוד של תחומים, במקום אחד תקבלו סל שירותים מלא לכל הצרכים שלכם.